Wij willen jouw gebruikerservaring optimaliseren met cookies. Als je akkoord gaat, gebruiken wij cookies om jouw gebruikerservaring te personaliseren en te verbeteren door inzicht in jouw gebruik van onze website. Voor meer informatie en het wijzigen van je cookie instellingen, verwijzen wij je naar ons privacy en cookie statement.

Ik ga akkoord

Helpdesk 365

Bij TOPFIND werkt het altijd! En mocht er zich onverhoopts toch iets voordoen met een website of e-mail, dan kan kunt u op ons rekenen! Wij zijn altijd bereikbaar, kennen geen wachtrijen en u krijgt geen onbekende personen aan de lijn. Direct handig advies en hulp via telefoon, op afstand of bij ons op kantoor.

Onze helpdesk 365 is via telefoon 0591 55 53 18  bereikbaar. Ook 's avonds en in het weekend wordt u automatisch doorgeschakeld naar de juiste medewerker. Voor minder dringende zaken kunt u een e-mail sturen aan info@topfind.nl. E-mail wordt tot 20.00 uur 's avonds en in het weekend om de vier tot vijf uur afgehandeld.

Onze hosting abonnementen zijn "gemanagede abonnementen". Dat betekent dat wij dagelijks diskspace, e-mailboxen, website updates en veiligheidspatches controleren. Wij ondernemen indien nodig direct actie en brengen u als klant op de hoogte van de situatie en welke bijpassende maatregelen wij hiervoor treffen. Met een managed hosting abonnement bij TOPFIND heeft u dus de beste service en bescherming! 

Al vanaf 40,85 / maand

Speciale webmaster abonnementen

Voor grote projecten en speciale webapplicaties bieden wij extra webmaster abonnementen aan. (al v.a. € 40,85 per maand) Onderhoud en herstel worden daardoor budgetteerbaar en veel goedkoper. Deze abonnementen zijn geheel afgestemd op de behoefte en complexiteit van de website of applicatie. TOPFIND herstelt en actualiseert dan automatisch, bijv. bij bedieningsfouten en installeert bijv. updates van ingebouwde editoren, scripts of andere onderdelen wanneer nieuwe browsers of -versies utgebracht worden. TOPFIND controleert bovendien dagelijks welke bestanden in een website of applicatie gewijzigd zijn, controleert deze en bij inbreuk door derden ( bijv. hackers ) worden deze bestanden opgeschoond en wordt de laatste versie van het systeem weer online gezet. 

Voor relaties, die zelf geen wijzigingen of aanvullingen op hun website willen doorvoeren biedt TOPFIND een aantal onderhoudsabonnementen aan. Al vanaf € 25 per maand kunt u 2 wijzigingen of aanvullingen laten doorvoeren. Deze worden afhankelijk van het soort abonnement direct of binnen 4-6 uur na een e-mail melding doorgevoerd. 

Problemen? Bel dus gerust even op!

 

Service 365

Eigenlijk werkt het bij TOPFIND altijd! Maar niets is erger dan het niet functioneren van een website of e-mail. Het kost tijd en geld! Vandaar dat TOPFIND altijd bereikbaar is. Geen wachtrijen, geen onbekende personen aan de lijn, direct handig advies en hulp via telefoon, op afstand of bij ons op kantoor.  

Goede bereikbaarheid

Onze helpdesk 365 is via telefoon 0591 55 53 18 bereikbaar, ook 's avonds en in het weekend wordt u automatisch doorgeschakeld naar de juiste medewerker. Voor minder dringende zaken, die echter niet kunnen wachten kan een e-mail aan info@topfind.nl gezonden worden. E-mail wordt 's avonds tot 20.00 uur en in het weekend elke 4-5 uur uitgelezen en behandeld.